sAYuR ??

(sayur goreng)

Lawak betul lah makan malam aku hari ny .
Mana tak nya , aku makan benda yang aku paling BENCi !
SAYUR !
Terus terang , aku tak minat langsung !
Tapi , malam ny lain sikit .
Aku tengah demam ,
so selera aku lari .
Tiba2 aku tengok ma goreng sayur ,
aku terliur pulak !

Memandangkan aku dalam misi untuk 'diet' ,
aku jadi berselera nak makan sayur !
Aku ambik nasi setengah pinggan jex ,
telur dadar suku jex .
And then sayur goreng !

Ma dengan abah leh pandang pelik .
Abah tanya ,
" kau ny ok kex ta ?"
HAHA ,
 semua pelik tengok aku makan sayur !

Yang aku suka nya ,
lepas makan ,
aku KENYANG !
walaupun aku makan sikit jex .
Sumpah seronok gila .
Selama ni mana cukup setengah pinggan kalau makan .
Kali ni , terlebih cukup lah pulak !
hehe , i likee !

Aku dah tanamkan azam ,
lepas ni nak makan sayur lah !
Sedap pulak tu !
Ngee~

p/s : post ini ditulis dalam keadaan hingus meleleh ! HAHA :)

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH