Cinta ?? Love ??




Apa itu love ?
Apa itu cinta ?
Maksudnya samakan ?
Tapi ,
bagi sesetengah orang ,
termasuk lah aku ,
makna kedua dua nya adalah lain !

Bagi aku ,
love adalah sayang .
Dan ia boleh dilafazkan pada siapa2 sahaja .
Sorry to say ,
but for me , 'love' is nothing !
Sebab itu , semua orang boleh lafazkan jex .

Tapi ,
CINTA ??
urm , satu perkataan yang cukup bermakna .
ungkapan ni memang aku tak berani sebut pun .
terus terang aku cakap , aku tak pernah sebut
dekat mana mana insan yang bergelar lelaki ,
'SAYA CINTAKAN AWAK'
coz bagi aku , ia terlalu besar maknanya .

Bagi aku , untuk rasa perasaan cinta itu
terlalu awal lagi .
Tiba2 aku terfikir , Ejam bukan lah cinta pertama aku .
Coz aku tak pernah rasa apa itu maksud
CINTA SEJATI .
Aku masih muda .
Memang tak tahu apa2 dalam hal ni .

Tapi , ada someone yang buat aku keliru .
Aku terlalu menyayanginya .
Hampir 6 bulan bermadu kasih (poyo jex ayat)
Suka duka dikongsi bersama .
Dia insan yang sering buat ku tersenyum sendirian .
Juga yang membuat hatiku sakit .
Tapi , dia tetap akan membuat ku kembali tersenyum
dengan lawak jenakanya . :)
Dia orang yang betul2 membahagiakan aku .

Apa perasaan aku pada dia ?
Aku tak tahu !
Tapi aku tetap nak cakap ,
SAYA CINTAKAN AWAK ! :)


p/s : post yang paling tak leh blah yang aku pena wt ! urm , lantak kowg lah na ckp aku ny poyo kex ap kex ! tapi yang penting , ini adalah dari lubuk hati aku yang paling dalam !

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH