Kawan Baru !



Pagi ni aku nak cita pasal kawan baru aku .
Nama dia , MOHD HAIKAL !
lelaki ?? yes , a man !
aku panggil dia ENCIK HAIKAL ,
atau lebih seronok , aku panggil dia
SI KEJAM !
BHAHA .
kenapa aku panggil macam tu ?
eis , dia memang manusia yang paling kejam !
dia memang suka kenakan aku .
pantang nampak aku on9 , terus sakat aku !
eis , memang si kejam lah kau !

Sebagai balasan , dia panggil aku
SI GILA !
woo , aku gila ??
great , i likee !
dia panggil aku macam tu coz
aku tak habis2 ketawa ,
dan ketawa dan ketawa lagi !
hehe .
hobi aku kan gelak ?
dia cakap aku ada masalah mental ?
arrh , suka hati aku lah SI KEJAM oii !

Perkenalan ktowg bermula di status fb kak rina .
tak kenal aku lagi ,
dia dah buli aku .
lepas dah puas gaduh kat status kak rina ,
dia add aku .
alamak , SI KEJAM add aku !!
but , it's ok .
aku approve .
so , ktowg sambung bergaduh di im pulak !
sampai lah sekarang !
hehe .
aku suka dia ??
eh tak lah !
just sebagai kawan .
tak terdetik langsung nak suka kat dia !
cuma aku suka cara dia .
dia adalah
peneman dikala sunyi !
time tak sunyi pun dia ada jugak lah !
:)


Hobi ktowg ialah BERGADUH !
memang tak sah hidup kalau sehari tak gaduh dengan dia !
dia tu lah , sewel !!
tapi lepas gaduh , ktowg mesti ketawa .
kenapa ?
coz terfikir balik kebodohan masing2 !
alhamdulilah , masih ada yang mampu
membuat bibir ku ini mengukir senyuman .
masih ada yang mampu membuat ku
ketawa puas .
thx friendz ! :)

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH