Utk Orang Tux


wah , the best day is today !
:)

aku rindu orang tu !
last2 tadi orang tu mesej aku !
aku fikir ini mimpi semata2 .
rupa2 nya ia kenyataan .

lama aku tunggu dia .
aku fikir dia dah benci aku sangat2 .
dia dah lupakan aku !
rupa2 nya tidak .
wah , suka nya ~

orang tu cakap dia rindu kan aku ?
HAHA .
tahu pun !
orang tu cakap dia mimpi aku minggu lepas ?
HAHA .
i likee !

saat aku dapat mesej dari orang tu ,
aku rasa macam nak melompat .
tapi...........
memandangkan aku berada di luar
(tgh hangout)
aku tahan diri ni !
hehe .
rasa nak melompat sepuas2 hati !
hee , tak tahu malu kalau aku buat !

pada orang tu ,
terima kasih ya !
pabila anda kembali dalam hidup ku ,
anda telah mengisi kembali ruang hidup ku
yang dah hampir kosong ni !
HAHA .
thx sangat2 !
:)

2 comments:

:P said...

err, you ngumpat i eakk? ahaha

kAtAk H!jAu said...

ops , kantoi suda !
ngee~

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH