22/2/11




Smart siot tarikh hari ni !
Urm~
Nak citer apa erk ??
Keyh2 , mula dari pagi tadi .
Masuk jex tapak p'himpunan ,
aku t'pandang Zety !
Sumpah muka dye tak leh blah gila !
Muka nak nangis !
Aku pulak yang sedih tengok dye !
Why ?? eis ada lah !
Hanya aku sowg yang tahu !
Kadang2 aq rasa bangga .
Rahsia Zety semua aku pegang .
Alhamdulilah , sampai sekarang
semua rahsia dye aku dapat simpan dengan rapi !
Siap simpan dalam peti besi lagi tau !
Ngee~
Zety p'caya kan aku !
Thx babe !

Time lepas rehat lagi mengong !
Time tux subjek Bi , teacher tak ada .
So apa lagi , b'maharajalela ar semua !
Yang aku pulak , buat
MESYUARAT TERGEMPAR BAWAH MEJA !
HAHA ~
ahli2 ??
Hamster , Ammy and Nana !
Ktowg meeting about something .
Misi kami untuk m'balas dendam !
hohoho .
Macam bangang jex kan ??
Dah macam tak ada kerusi meja nak duduk !
Alah , bukan apa .
Baru gempak sikit duduk bawah tux !
Private sikit !
Siap b'gosip2 lagi !
M'gata2 orang pown ada !
Alamak , dapat dosa aku hari ni !
Ngee~

Lepas balik skuwl , aku pergi kajang auw !
Time dalam bas nak balik uh ,
aku b'gosip2 dengan fiza .
Entah macam mana , aku t'cakap macam ny .
Aten : Weyh , apa yang lawa sangat erk dengan
orang hidung mancung ny ??
Fiza : Ntah lah , aku tak pernah t'pikir pulak yang
hidung mancung tux lawa !
Aten : Macam burung belatuk jex aku tengok ?
Fiza : Haha , tahu tapex ! Huduh !
Lepas fiza habis cakap , tiba2 ada satu makcik
depan aku ny pusing belakang auw .
Dia macam pandang aku ?
Tiba2 aku t'perasan !
Hidung makcik tux mancung lah weyh !!
Aduyai , mesti dye dgr apa ktowg cakap !
Kuat pula ktowg b'borak time uh !
HAHA , ampun makcik !!
Mesti makcik tux panas hati kan ??
Ngee~

 

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH