GoodBye !




Satu lagi hari yang membuat aku merasa
bermacam2 perasaan .
Pagi2 lagi aku dah boring .
Maklum lah , time tux subjek math !
Fikiran aku time tux dah fikir epul .
Dye dah bangun lom erk ?
Huh , tak ada keje tol aku ni !

Lepas rehat ,
aku dapat satu berita buruk .
Eda masuk kelas aku dengan muka yang agak ketat !
Aku dah cuak , kenapa ny ?
Dye ajak aku pergi belakang kelas .
Dengan muka yang agak sedih ,
eda bagitahu .
Acap , ex aku dah meninggal coz xcident .
Ya allah , gugur jantung aku time tux .
Lepas eda blah , aku t'duduk kat kerusi .
Tak percaya apa yang aku dengar .
Acap dah tak ada ???
Kenapa terlalu awal dia pergi ?
Kenapa ini yang terjadi padanya ?
Moga roh nya aman d'sana .
Serius air mata aku nak gugur time tux .
Tapi nasib baik ada kawan2 ,
dowg pujuk aku .
Jangan nangis .
Mata aku dah b'kaca tahan sebak .

Tapi alhamdulilah ,
aku dapat kembali senyum .
Entah kenapa hari ni ,
teacher yang agak garang kat SMKKU
boleh buat lawak sampai aku gelak nak pecah perut .
T'lupa seketika masalah yang sedang d'fikirkan .
Thx teacher ! :)

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH