♥♥Valentine ♥♥





7 Perkara Yang Perlu D'hindari Oleh Remaja Islam Pada Hari Valentine


♥ keluar berfoya2 dgn pakwe/makwe ♥

♥ m'gadakan parti utk m'yambut hari valentine ♥

♥ m'hantar kad2 ucapan ♥

♥ m'nulis ucapan kata2 cinta pd kad utk k'kasih ♥

♥ m'gadakan pesta seks & tari-menari ♥

♥ m'hantar hadiah2 seperti bunga ros dan coklat ♥

♥ m'hantar sms kpd k'kasih utk m'luahkan rasa syg ♥



*banyak lagi s'benarnya ! benda yang selalu sangat owg buat ! aku pun mula2 ingat nak buat macnm no 7 tuh . tapi apa kan daya , tak leh pulak ! senang cite en , kowg anggap jex hari ini lansung tak ada pape ! seperti hari2 yang lain ?! tak dapat dosa , dapat pahala !

p/s : daripada kowg raikan kekasih kowg , baik kita raikan hari jadi kekasih allah esok ! :)

4 comments:

yaya sahaje :) said...

alalala ! ayat die neh .
comel la . eh . bukan kau ye , ayat tu je yg comel :)
aku rse mesti kau pena buadd yg num 1 tu kn ?

kAtAk H!jAu said...

alah , egat na puji aq comel tadi !
no 1 uh memang aq pena wt pown !
mne tw ny ??
HAHA ...

yaya sahaje :) said...

ta de mse na puji kau !
joke.joke !
aku kn pndai , ape yg kau lakukan aku thu kn ?

kAtAk H!jAu said...

alah , aq slalu puji kaw en ?
kaw ta na puji aq kex ??
:(
pndai lah sgt ??!

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH