Terasa Kosong


Entah kenapa ,
sejak dua menjak ny
aku rasa kosong .
macam ada yang hilang dalam hidup aku .
tapi aku tak tahu apa .
Terasa macam kehilangan .
kehilangan apa ?
entah ?
puas aku fikir ,
tapi aku tetap tak tahu !
apa ny ?
kesunyian yang teramat lah sangat .
aku dah macam orang gila .
aku hilang arah .
aku tak tahu apa yang perlu ku lakukan .
kenapa aku macam ni ?
apa yang tak kena erk ?
orang bercakap dengan aku ,
aku layan macam nak tak nak jex ?
sumpah aku tak ada mood nak berkomunikasi
dengan orang lain .
beberapa hari ni , aku selalu mimpi .
mimpi2 yang betul2 tak disangka .
mimpi yang membuatkan air mata ku mengalir .
adakah mimpi itu akan menjadi kenyataan ?
adakah perkara yang paling ku takuti
sepanjang hayat ku ,
akan terjadi juga akhirnya ?
hurmm , entah ?
aku takut !
:(

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH