Finally~


sumpah aq happy gila2 mlm ny !
hohoho .
ptg tdi pnyer lah tension !
cmnex aq ta tension ,
aq pnyer lah baek aty na trus trang ngn ma
yg aq na kuar .
mls lah na tipu2 ny !
last2 ma ta bg kuar !
bpak pnas aty aq .
ta psal2 perang jap ngn ma .
hehe .
ma ta bg coz aq ny lau kuar slalu blik late !
jnjy jex blik awal , last2 late gk !
HAHA .
aq daa blank gler .
cmnex ny .
sume daa compom na g !
ta kn aq na cancel .
last2 , aq tnyer bpak aq sndri .

aq : abah , na minx izin leh ?
abah : na g mne ?
aq : g tgk teater , ahad ny . skuwl wt .
abah : bpe ringgit ?
aq : rm10 jex !
abah : ok , g lah .

gitu lah aq tnyer bpak aq !
HAHA .
pndai ta aq m'nipu ?
HAHA !
mmang otak m'nipu aq ny !
kowg ta tw btape
gumbira nya hati ku ini ketika itu !
aq ase na m'lompat kt dpn bpak aq gk time uh !
tpi ta leh !
uisshh , kng kantoi !
ta pelik kex ,
bpak bg izin g tgk teater jex ,
tpi m'lompat mcm dpt 1juta !
hohoho =.=

ma aq ta leh wt pape .
lau bpak aq daa bg green light ,
dye t'pkse lah bg aq g !
HAHA , aq kejam !
yes , akhir nye aten mnang ! ma kalah !
btw , aq ta tipu ma aq yer !
aq bgtw btol2 yg aq na tron kL .
just bpak aq jex yg aq tipu !
akhirnya ,
dpt gk aq g !
:)

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH