Stress :'(



Ketika post ini sedang ditulis ,
keadaan blog aku sgt b'terabur ~
sumpah sedih sangat2 .
aku dah tak tahu nak buat apa .
pc aku betul2 buat hal .
sial ar !
makin aku betulkan ,
makin jahanam pulak ?
nak minta tolong siapa ?
entah .
tak ada siapa yang dapat membantu .
aku betul2 dah putus asa dengan blog ni .
pening kepala sangat2 .
aku tak perlukan blog s'cantik dan s'hebat kowg .
aku cuma perlukan blog yang simple dan sedap mata aku m'mandang .
kowg tak suka kex ??
apa aku kesah ??
aku cipta blog ni ,
hanyalah sekadar m'jadi tempat aku m'luahkan perasaan .
bukan untuk b'lawan dengan siapa2 .
bukan untuk b'tanding blog siapa yang lagi lawa .
tapi ,
bila blog aku jadi macam ni .
aku jadi sedih sangat .
:'(

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH