Sedih Lagi !!




Hari ny birthday ex bestie aq .
Aq jadi orang kedua yang wish .
Tapi first girls yang wish .
Sedikit bangga !
Walau pun aq dah ta rapat dengan dia ,
aq tetap buat seperti k'biasaan .
B'lumba2 wish dengan member2 dye .
Alhamdulih ,
dia gembira sangat bila aq wish .

Tapi ,
ada yang buat aq sedih hari ni .
Aku cemburu .
Yes , jealous !
Why ?
Hurm , dye dapat 2 teddy bear besar .
Tapi tak mengapa .
Aku tak kesah sangat .
Tiba2 aq t'fikir ,
selama ny aq selalu sambut birthday kawan2 aq .
aq yang selalu jadi 'kepala' .
aq yang selalu atur kan semuanya .
aq try untuk buat party yang simple tapi meriah .
Macam birthday yana dengan fiza tahun lepas .
Aq buat double terus .
Memang happening .

Tapi ,
bila birthday aku ,
Siapa yang ingat ??
Siapa yang wish ??
Siapa yang bagi hadiah ??
Siapa yang sambut ??
Tahun 2010 merupakan tahun yang paling teruk !
Seorang pun tak sambut birthday aq .
Kecuali fiza .
Walau pun surprise yang dye buat simple ,
Walau hanya sebiji kek coklat buatan tangan ,
ia terlalu b'makna bagi aku .

Hadiah ??
Begitu juga .
Aku bagi hadiah pada birthday girls .
Tapi bila birthday aq , ada kex yang bagi ??
Hanya fiza seorang !
Seutas jam tangan yang aku terlalu sayang .

Aq tak m'harapkan langsung balasan
atas apa yang aku dah buat untuk kowg .
Cuma aq mahu , kowg ingat birthday aku .
Aq sedih bila ma cakap .
Aq buat macam2 untuk kwn2 aq ,
tapi ada dowg buat untuk aq ??
Betul cakap ma ,
tak ada yang akan buat .

Hari ny aq rasa teruk sangat .
Ingin m'gadu tapi tiada tempat .
Bila ku adu pada seseorang ,
dia buat tak endah .

Tapi tadi ,
abg angkat aq call .
alhamdulilah , terlepas seksaan aq .
Semua k'sedihan ku adu padanya .
Tapi , dye juga buat aq sedih .
Ktowg dah b'knalan selama 3 tahun .
Tapi dye tak pernah ingat birthday aq ??!!
Wahh , best gila !!!
Sekali lagi , air mata ini b'guguran !
SUCK !
Dah fedup nak m'nangis !

Dan tahun ni aq yakin .
Akan sama seperti tahun2 lepas !
TAK AKAN ADA YANG INGAT !
TAK AKAN ADA YANG WISH !
TAK AKAN ADA YANG BAGI HADIAH !
DAN
TAK AKAN ADA YANG SAMBUT !
thank you very much !!!!

p/s : minggu ni penuh dengan kesedihan dan tangisan ~

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH