Pabila Si Teruna & Dara Memasak :)

DingDong ..
Hye2 , saya kembali !
Kali ni aku nak story pasal ..
Erkk , tengok tajuk dah tahu kan ?
Okeyh ..
Siapa si teruna ?
Siapa si dara ?
Hehehe ..
Si teruna uh abang sedara aku lah !
Ini lah yang terjadi kalau kami dah kebulur sangat kat rumah !



Ikan : Mohd Farhan b.Roslan
p/s : resepi sendiri ! main campak2 jex ..
nampak macam tak best kan ?
tapi bila makan ?
sumpah sedap ! :)

Daging : Nur Fatin Afifah bt.Mazlan
p/s : hitam legam coz abg sedara aku pi letak
kicap byk2 .. huh , buruk dah lauk aku !
nasib baik sedap :)

p/s : ni yang payah kalau orang yang tak pandai masak ,
berlagak macam dah pro sangat dalam bab m'masak :)


NOTA KAKI : ta paya na ktuk sgt la kn ?! kira ok laa ny ,
drpd kaw ? stkat mkn mskan mak , pigirah !!






No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH