My Day for Today :)

DIMULAKAN DENGAN BISMILLAH

DingDong ..
Katak come back !
Hehehehe ..

D'sebabkan hari ni aku happy yang t'amat sangat ..
So , aku update laa blog yang dah start nak b'sawang ni ..

Kowg2 !
Hari ni kan aku m'rayap auww ..
Yayaya , cik katak mana reti stay diam2 dalam rumah !
RIMAS :)

Pagi2 aku daa bgon tahu !
Pukul 8 pagi ..
Ayoyo , aku mana pernah bgon awal kalau time cuti ..
Tapi coz xcited sangat nak kuar ..
Aku bgon ler awal2 !
Sampai malam tadi tak boleh tido tahu !
Hahaha , teruk en ?
Bgon2 jex terus pi sidai baju ..
Ma siap tanya lagi ..
''Kau ngigau kex ny ? Pg2 bgon sidai bju ?''
Hahahaha , ma tahu anak dye cmnex :)

Siap2 punya siap ..
Pukul 12 pm baru kuar rumah ..
Late right ?
Hurm , Yaya laa ny ..
Lambat siap :(
Tapi tapex , yang penting ada yang teman kan aku !
Aiman siap marah lagi kat aku ..
''Pergi jelah rawang sowg2 , bukan ktowg ROGOL kau pown''
Cehh , kata2 dye tux kan !!!
Sengal kau =.=

Then , kami sampai di rawang !!
Tux pown lepas dah harungi pelbagai halangan yg m'cbar ..
Ececeh , ayat dye ~
Nak poyo aje erkk ??

Time karok kat Bintang Gemilang sumpah best !
Aku memang nak DELETE tension2 yang ada dlm 
kepala hotak aku ny !
Thx so much to budak2 yang gila uh !
Hohoho ..

TIBA TIBA ...........

''Weyh , daa pukul 4 suku ar ! aku balik dulu laa eh ?''
Hohoho .. Pdhal aku pi makan dulu !
Hahahahahahahahahahah xD
Lepas dah salam2 dgn bdk2 uh ,
aku segera berlari menuju ke kedai makan !
LAPAR ! LAPAR ! LAPAR !

Seperti biasa
Aku order milo ais dengan mee goreng basah ..
Nyum nyum !
Lapar lagi laa pulak ~

Sedang aku dengan Yaya m'lantak ..
Tiba2 Megat call ..
''Weyh , kau kat mana ?''
''Kedai sebelah ktm , awat ?''
''Tunggu situ , ktowg on d way !''

So , smentara nak tnggu dowg dtg ..
Ktowg order pulak Tomyam ..
Hehehe .. lapar lagi tahu !

Time tengah sedap2 layan Tomyam ..
Megat call lagi !
''Ten , dtg sini balik ! Sekarang !''
''Haa , kenapa ? Tanak lah , jauh !''
''Ada lah , dtg jelah weyh ! Urgent ny !''
''Laa , awat ?!!''
''Iman xcident , dtg laa ten !''
''Yeye jex kau ! Tipu arh ?''
''Hurm , tapex laa ten .''

Sumpah aku tak caya !
Tiba2 Megat dtg sowg ..
Dengan muka yg penat plus gelabah !
Rupa2 betul adik ipar aku tux xcident ..
Seram jgk aku dengar cter Megat !
Kaki Iman t'belah bagai ..
Hadoii , kesian budak tux :(

Dalam pukul 5 lbey , aku gerak balik ..
Megat hantar sampai pintu KTM ..
Hehehe .. mesti hantar !!
Kawan t'baik aku tux !

Oh ya ..
Ada something nak cakap ..
Shawl aku ada bau Megat =.=
Kuat pulak tux bau dia ..
Bau badan dia plus bau rokok ..
Wangi :)
Aku citer kat dye ..
Lepas uh dye cakap ..
''Biasa lahh , bau owg beriman mmg cmniex''
Haish , ny malas nak puji mamat ny !
Poyo lebey !

Btw ..
Thank so much to Megat , Yaya , Awang , Iman and Aiman ..
Coz sudi keluar dengan aku hari ny ..
Sayang kowg BODOH !!
Hehehehe ..

Good Night :)




No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH