The Best Day Ever and Ever




DingDong !
Holla sayang :)

Lama tak update .
Skunk sumpah dah malas gila nak update .
Not in mood .
Tapi hari ni ?? rajin sikit ! ngee ~
Okeyh2 ,
aku ada story sikit ny .
Senyap dan baca yer ??

15/05/11

pada tarikh uh aku happy sangat !
mana tak nya ,
dapat jumpa si jantung hati !
wahh , lama tak jumpa gitu ~
kagen baget ~ *indon sesat !
d'pendekkan citer , ktowg turun kL .
mula2 plan nak kuar ramai2 .
tapi tak jadi .
so , aku kuar b'dua jewp dgn hubby aku .
sumpah beb , ktowg dah lama tak date b'dua2an .
asyik ramai2 jewp .
so , memang happening habis lah en ?

........sambung citer balik ........

pagi uh aku keluar dalam pukul 9 kowt ?
tak ingat dah !
aku jumpa epul kat kL sentraL .
nak g TS sowg2 takut .
so , gerak sama2 :)
sampai TS ktowg g beli tiket wayang .
m'mandangkan epul belik tiket pukul 4 ptg , ktowg g m'rayau2 dulu .
mula2 g Plaza Low Yat .
saja jalan2 .
orang kata kalau masuk sana ,
boleh rambang mata .
tapi aku tak de fell pown ?
then g Sungei Wang , g makan mcd .
haa , kat sini macam suwei sikit !
time ktowg tengah makan ,
ada owg bisu datang .
jual barang . keychain couple .
okeyh , hubby aku ny jenis tak boleh tengok owg cmniex auww .
walaupun dye taw owg uh tipu .
dye senang simpati .
so , dye beli lah keychain uh .
pixca ??
alah , ada kat fon dye !

........1jam kemudian.......

datang lagi owg minta sedekah !
kali ny suami isteri buta .
dye jual tisu .
m'mandang kn aku memang perlukan tisu ,
epul beli lah .
epul cakap , kalau suatu hari nanti kita jadi mcm dowg cmnex ?
so , kowg pikir lah yer !

.......15minit kemudian......

ada 2 budak perempuan buta dtg minx sedekah !
ok fine ! aku daa naek angin !
asal mcd hari ny ? ramai tol minx sedekah .
aku ckp kt epul .
"syg , yg ny jgn na tlg ! ckup lah 2 owg jex .
cuba lah syg bljar utk kte TIDAK pd owg cmtx"
tapi , tbe2 bdk pompuan uh blahh .
tak g kat ktowg pown .
then epul ckp
"tgk uh , doa syg t'makbul"
hahahahaha .
aku tw dowg ta dgr pown aku ckp sbb jauh .
hahahaha , gila kejam !
eis , aku fedup kowt !

........30minit kemudian.......

ada sowg auntie cina ny dtg then ltak beg dye kt blkang aku .
lama gak , dye diam jewp .
tbe2 dye m'jerit .
'BERAMBUS ARHH !!!!!"
kuat plak !
and yg pelik sume owg pndang aku dgn epul .
aku daa pelik .
pahal owg tua ny ?
tbe2 jex . macam kimak tw ark !
weyh , kalau dye nak dduk pown ckp lah dgn ktowg .
ktowg bole blahh .
ny dok diam blkang tbe2 jerit mcm owg gila .
epul bengang tol dgn auntie uh .
sampai skunk still m'yumpah2 auntie uh .
fuhh , malu3x ~

lepas makan , ktowg g BB .
carik baju utk iman (adik epul) .
baju hardcore .
so , beli lah .
then patah balik kat Sungei Wang ,
ktowg beli baju lagi .
epul beli kan aku baju DOMO !!
sayang kau bie !! ngee ~

......4.30petang....

kelam kabut nak patah balik g TS .
wayang daa start weyh !
so , ktowg ta dpt tgk starting dye .
tapi puas hati ar tengok .
walaweyh , sumpah citer ny gempak habis !

........8.15malam........

kami di KTM !
haa , ny best !
time uh ktowg kat platform .
dye platform laen , aku platform laen .
tapi depan2 ar .
railway yang m'misahkan kami .
ktowg dok depan2 then b'gayut dgn fon .
hahahaha .
epul cakap time uh ramai yg pndang ktowg .
oh really ? hahahaha ~

........9.10malam......

aku sampai kajang .
sumpah seram .
time uh just ada aku dgn pakcik jual kacang .
muka pakcik uh daa la macam perogol !
risau gak aku .
tbe2 ada sowg akak ny dok sblah aku .
bole plak pkcik jual kacang uh borak dgn akak uh .
fuhh , lega ~
aku perasan akak tux mcm tak selesa dgn 'pkcik kacang' uh .
padan muka ! sapa suruh layan !

...........10malam..........

bas baru datang .
lembab no0 ! tapi ......
sumpah seram , dalam bas uh ada aku sowg jex .
aku cuak gak . kena rogol kang ??
daa lah bas mini , yang bawak plak india .
tapi aku pikir na blik , aku naek jgk .
tbe2 ad auntie india ny naek .
aku tanya dye nak g mana .
dye cakap kajang utama .
fuhh , lega ~
makna nya lau pkcik india uh nak rogol ,
dye rogol auntie uh , bukan aku .
selamat aku ~
hahahahahahaa .


No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH