Bestie For 3 Years :)


Abdul Halim bin Mohd Yusuf .
Tuan empunya gambar :)
My lovely bestie for 3 years .
Jarang kan kita dengar lelaki dan perempuan jadi kawan baik .
Tapi itulah kami :)
Ramai yang tidak tahu sebenarnya .
Dulu , kami merupakan sepasang kekasih .
Namun , hubungan kami hanya dapat bertahan selama seminggu .
Mungkin kami tiada jodoh dalam percintaan .
Namun jodoh kami sangat kuat dalam persahabatan .
Tempoh persahabatan selama 3 tahun cukup untuk aku m'genali dia sepenuhnya .
Aku rapat dengan dia .
Aku tumbuk dia , aku lempang dia , aku sepak dia , aku tarik rambut dia .
Mungkin kerana aku seusia dengan dia .
Jadi senang untuk kami berkawan rapat ?
Sampai cik abang aku jealous dengan dia :)
Hahaha , seriously weyh !
Aku sendiri tak menyangka buchuk aku tux akan jealous .
Sebab selama ny aku dengan lelaki lain , dia ok aje .
Tapi bila first time dia tengok aku bergurau senda dengan mamat ny ,
Terus dia sakit hati .
Don't worry sayang , iloveyou more and more :)
..............................................................................................................
Dia seorang kawan yang cukup memahami .
Cuma satu saja yang aku benci dengan dia .
Bila aku sedih , aku tak boleh nak mengadu padanya .
Kenapa ?
Sebab dia cakap , dia tak suka tengok aku sedih .
Kalau call , dia dengar suara aku tengah sedih ,
Terus dia letak ! seriously kau kejam lah kawan !
Apa kan daya , terpaksa lah aku buang sedih itu jauh2 :)
Even kami jauh , seorang di Kajang dan seorang di Klang .
Kami tetap selalu berhubung .
Kalau dia ada kredit , tiap2 malam dia akan call aku .
Just to say good night :)
Kalau dah lewat malam and aku tak tidur lagi , mesti dia m'bebel !
'Kau ny ta reti tido awal kex haa ?? Esok kn skolah . Kau tido skunk !'
Huh , bila dia dah m'mekak macam tux t'paksa lah aku tidur .
Tapi , malam tadi dia hantar satu mesej .
Cara dia cakap memang lain dari lain .
Sangat menakutkan aku sebenarnya .
Mesej dia berbunyi begini ;
'aq nk mintak maaf sangat2..dari kau jika selama ni aq bnyk buat dosa dari kau'
.........................................................................................................
To : Halim
Hye kawan ! Kau dengar sini .
Even pape yang jadi , aku tak akan izin kan kau pergi jauh dari aku !
Kau ingat tux !
Kau ingat lagi tak janji kita dulu ?
Walau apa pun yang terjadi , kita tetap akan jadi kawan baik .
Selamanya .
Kau dah janji tak akan tinggal kan aku kan ?
Please don't go far from me :')
Aku sayang kau kawan ! Sampai hujung nyawa aku .
...............................................................................................................


gambar ny time kami kat KLCC .
first time cik abang berjumpa dengan dia .
*abaikan muka aku yang buruk tux , hehehe .
aten : termenung !
epul : tulis something :)
alym : cari lagu best dalam my phone ?

*post Cik Katak kali ny m'gunakan ayat yang agak skema .
Huhuhu ^.^

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH