Hilang Satu , Sepuluh Mari xD

Hahahaha ..
Agak tak boleh blah tajuk post aku !

Ok , seperti yang d'ketahui ramai ..
Aku dengan epul sedang d'landa ribut taufan ..
So ..
Dia dengan hidup dia ..
Aku dengan hidup aku ..
Clash ?
Not yet ..
Dia cakap tunggu hutang dia dengan aku habis dulu ..
Sumpah aku agak terasa ..

Argh , pi lantak dia la ..
Yang penting dia bahagia dengan hidup dia sekarang ..
You know what , aku selalu doakan k'bahagiaan dia ..
Walau pun bukan dengan aku :)


Oh ya ..
Sejak epul tinggal kan aku sorang2 ni ..
Entah kenapa , tiba2 aku boleh kenal dengan ramai sangat laky ..
Secara tiba2 !
Serius agak pelik ..
Time aku tengah bahagia dengan epul ,
Aku tak ramai kawan laky ..
Just coz aku nak fokus dekat epul ..
Nak setia laa konon !
Hak tuiii !
Apapuntakboleh !


And bila hidup aku dah mula d'kelilingi dengan ramai JANTAN ,
Mula lah aku nak buat perangai lama balik en ?
PLAYGIRL !
Perangai yang dah lama aku buang since couple dengan epul !
Hohoho , habis semua aku nak game ..
Kasi dowg sayang aku , then blahh gitu aje xD
Memang agak kejam tapi best what ?
Kesian kat dowg , aku bengang dengan epul ..
Dowg yang jadi mangsa ..


Tapi dalam banyak2 skandal2 and balak2 ANGKAT aku ..
Ada sowg yang aku sayang sangat ..
Aku sayang dia macam aku sayang epul ..
And aku tak pernah tipu pape t'masuk lah pasal epul ..
Aku tak sangka yang dia boleh accept aku !
Thankz so much laa weyh !
Who ?
Nampak kat atas uh ..
Ada SKANDAL SAIA ♥ ??
Cer bukak ..
Mamat uh .. Haish , tak tau nak citer cmnex :)


Satu jex yang aku nak cakap ..
S'curang2 aku dengan epul ,
Aku tak pernah lupa kan dia ..
Dia nyawa aku tahu ?!!





No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH