Hazama AF9 ♥


auwauw !
saia suka dye !
ngee ~

aku suka dye time first time dengar dye nyanyi time AF4 lae ..
so bila dapat tw dye calon AF Masuk ,
lae b'tambah2 lah suka aq !

ada 3 benda yang buat aku suka dye sangat2 !

First : rambut dye !! tux yg pling penting , hahaha .
Owg yg rapat dgn aku tw lah yg
aku ny memang minat mamat
rambut tutup mata . oh , dye t'sgt
lah hensem ! hehehe .

Second : perangai dye !! dye ny jnis selamba ! memang
sempoi arh . dgn klakar nyer . arhh ,
aku suka ! aku suka !

Third : suara dye !! serak2 basah woo ~ sumpah sedap !
tpi tkot ble tgk dye jerit . dye gne anak tekak dye !
keras jex bnyi . tekak aq plak yg trase !

Tapi sejak dye nyanyi lagu Soul Sister uh ,
makin ramai plak p'minat dye !
Hadoi , jeles2 !

Eh , t'egat plak time aku tgk konsert AF ulangan kt umah fyza !
Time uh hazama wt p'sembahan ..
lagu Soul Sister tux arh ..
Aku punya suka ta paya cter arh ..
Dye memang ensem gila time uh !
Tibe2 angah cakap kat aq .
"along , kalau kau suka sangat kat hazama ny ,
kau kawin jelah dgn dye"
lepas uh aq tnye balik !
"epul aq na campak mana ??"
kau tw apa yg dye ckp ??
"epul kawin lah dengan aku!"
walaweyh !! langkah mayat aq dlu !!
time uh ada fyza , daya , kyla !
sume bantai gelak t'bahak2 dgn jwapan angah ..
yer aq tahu ..
adk aq ny mmang suka epul ..
redha jelah ~

No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH