Kecewa Tahap Gaban

Finally ,
aku dapat jugak beli fon baru .
fon apa ??
rilex lu , aku akan citer kat post yang lain .
now aku nak cita pasal kekecewaan aku .
apahal ??

ni nak habak maii ,
mula2 aku plan nak beli fon ny .
ny yang kat bawah ny !


C902
tapi tak jadi !
coz epul suruh beli fon lain .
fon yang sama dengan dye .
fon ny !

nokia X3

epul kata biar nampak sehati sejiwa !
hehehe .
aku suka lah kan ?
ok , memang aku daa kompen nak fon ny .
carik punya carik aku jumpa jugak .
tapi t'jadi something .
aku TERbeli fon lain !
dah sampai rumah baru rasa menyesal tak beli fon ny .

hurrm , nak buat cmnex ,
benda dah jadi kan ?
so , aku redha jelah ~
skunk aku still dalam proses nak terima fon aku yang skunk .
fon apa aku citer dekat post yang lain !
salam ~




No comments:

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DIATAS HAK MILIK CIK FATIN AFIFAH